אך בעולם ההייטק והסטארט-אפים ניתן להוסיף למשפט זה שני משפטים חשובים לא פחות: מי שאינו יודע שאתה קיים לא ישקיע בך, וקשה לגייס לעבודה מתכנת טוב אם הוא לא שמע עלייך.
הבאזז בשוק ההייטק חשוב ביותר לגיוס משקיעים, לקוחות ועובדים, והבאזז הזה הוא המומחיות שלנו – החל מהתקשורת הכלכלית והכללית, דרך התקשורת המקצועית–טכנולוגית, ועד לתקשורת הזרה ולשווקי המדיה בחו"ל.
היתרונות של וגנר אסטרטגיה ויח"צ כמשרד יחסי ציבור לתחום ההייטק:
-
יכולת "לתרגם" את השפה הטכנית והמסובכת של ההייטקיסטים לשפה פשוטה שעיתונאים מבינים.
-
דינמיות, זריזות, יכולת עבודה בשעות לא שגרתיות.
-
קשרים טובים בעיתונות ההייטק והבנה עמוקה של צרכיהם של כתבי ההייטק.
-
גישה לתקשורת הבינלאומית ויכולת מוכחת להפיק כתבות בארה"ב, גרמניה ועוד.
-
סקרנות ואהבה לתחום – אנחנו יודעים להבין איך עובדת טכנולוגיה חדשה, אנחנו מתלהבים מטכנולוגיות חדשות ומבינים את ההשלכות האסטרטגיות שלהן על השוק.
חברי צוות וגנר אסטרטגיה ויח"צ טיפלו בעבר ביחסי הציבור של לקוחות רבים בתחום ההייטק: קונצרן אבטחת המידע "פנדה" (ספרד), TCS מקבוצת טאטא, חברת ההיי טק הישראלית "אותות אלקטרוניקה", המחלקות להנדסת תוכנה, אלקטרוניקה ופלסטיקה במכללת שנקר, ענקית השיווק הסלולארי Mobco Media, מיזם תיירות החלל Virgin Galactics, ועוד ועוד.