תקשורת שלילית עלולה לפגוע באופן קיצוני במוניטין של כל עסק, ארגון או אדם. כל מה שבנית במשך שנים עלול להתפורר תוך דקות ספורות של סיקור תקשורתי שלילי.
לא כל משרד יחסי ציבור יודע כיצד להתמודד עם מצבים של תקשורת שלילית. בדרך כלל, משרדי יחסי ציבור מורגלים לחזר אחרי הכתבים ולשדל אותם לסקר עשייה חיובית. כשהמצב משתנה והופך לעימות תקשורתי, רבים מהם נלחצים ומתבלבלים.
כדי למנוע פגיעות תדמיתיות ואת השלכותיהן ההרסניות קיימים מומחים לניהול משברים תקשורתיים שמכירים את התקשורת ואת הכתבים, יודעים כיצד מתנהלים העורכים ולא חוששים להתעמת איתם לאחר שנמצאו במצבים כאלה פעמים רבות בעבר.
למשרד יחסי הציבור וגנר אסטרטגיה ויח"צ מומחיות מיוחדת בתחום ניהול המשברים והמאבקים. צברנו במהלך השנים ניסיון רב במאבקים תקשורתיים עבור פוליטיקאים בכירים, ועדי עובדים וארגונים ציבוריים, וגם מהזוית ההפוכה – מתוך התקשורת.
תום וגנר, מנכ"ל וגנר אסטרטגיה ויח"צ, יועץ אסטרטגי בכיר המתמחה בניהול מאבקים ומשברים תקשורתיים, הקים וניהל את מחלקת המשברים התקשורתיים בארד תקשורת וליווה אחדים מהמשברים התקשורתיים הגדולים ביותר שהתרחשו בישראל במאה ה-21, לרבות ליווי שר הביטחון בתהליך פרסום דו"ח וינוגרד, שביתת הנכים, המאבק על השוויון בנטל ועשרות מערכות בחירות. הוא ייעץ בזמני משבר לגופים גדולים כמו התאחדות התעשיינים, ההסתדרות, מרכז השלטון המקומי, קופת חולים מכבי, ועוד.