בישראל פועלים משרדי יחסי ציבור רבים, אבל רק מעטים מהם יודעים לתת שירות מקצועי שנותן מענה הולם לעורכי דין, הדורשים, למשל, שמי שמייצג אותם מול העיתונאים לא יביך אותם כאשר יגלה בורות במושגים משפטיים שגורים.
כדי ליצור מוניטין וחשיפה המתבטאים, בסופו של דבר, גם בפניית לקוחות למשרד עורכי הדין, יש צורך במשרד יח"צ היודע לספק לא רק יכולת ניסוח, קשרים במדיה והבנה של התקשורת – אלא אף בקיאות בניסוחים המשפטיים והבנה של החוק.
מתוך ניסיון של שנים רבות בעבודה עם עורכי דין ובמאבקים משפטיים, משרד וגנר אסטרטגיה ויח"צ מספק שירות יחסי ציבור לעורכי דין ברמה מקצועית גבוהה שתצדיק את אמונך.
אך השירות שלנו איננו מצומצם רק ליצירת חשיפה תקשורתית מחמיאה. לעיתים קרובות משמש וגנר אסטרטגיה ויח"צ עבור משרדי עורכי הדין בתפקיד המקביל לתפקיד סמנכ"ל שיווק בחברות. משרדנו מיומן בניהול מערכות שיווקיות כוללות המתחילות ממיתוג המשרד, הקמת, שדרוג וניהול אתר האינטרנט ודף הפייסבוק של המשרד, יצירת אסטרטגיה ברורה של שיווק אינטרנטי וביצוע ניוזלטרים, מודעות בעיתונים, הפקות גראפיות וכל הנדרש לשיווק עורכי דין.
במקרים אחרים מתקשר משרדנו עם עורכי דין למתן ליווי סביב תיקים ספציפיים או פסקי דין. מערכות משפטיות מורכבות שליווינו, כמו העתירה להדחת הניצב ריטמן מתפקידו לאחר שהואשם בהטרדה מינית או מאבקם המשפטי של בקרי הגבול נגד הפגיעה בשכרם, מצריכות הפעלת יועץ תקשורת צמוד העובד בתיאום מלא עם עורך הדין ליצירת אסטרטגיה תקשורתית למשפט, מענה לפניות כתבים, תיאום ראיונות וכו'.
אנחנו ב וגנר אסטרטגיה ויח"צ מאמינים כי אסטרטגיה תקשורתית חכמה לעורכי דין היא כזאת שיוצרת קהלי יעד ברורים, סיטואציות משפטיות מוגדרות שבהן עורך הדין יכול להוות כתובת טובה ובולטת ללקוחותיו יותר ממתחריו בשוק ומתרגמת את עצמה לחשיפה תקשורתית.
בעזרת תכנון אסטרטגי של פעילות יחסי הציבור של משרדי עורכי דין הצליח משרדנו בעבר להגיע להישגים יוצאי דופן עבור לקוחותיו, ובראשם 527 לקוחות חדשים שהגיעו למשרד עורכי דין שנמנה עם לקוחותינו ביום שלאחר פרסום כתבה פרי עמלנו ב"ידיעות אחרונות".
חשיפה תקשורתית, פיתוח מוניטין, לקוחות חדשים – כל אלה נמצאים במרחק כוס קפה ממך.
כמה סוכר?