עם ניסיון של עשרות מערכות בחירות – מבחירות לכנסת ועד בחירות לוועדי עובדים - אנחנו בוגנר אסטרטגיה ויח"צ מודעים לכך שתוצאות מערכת הבחירות ישפיעו בצורה דרמטית על הדרך בה ייראו חייכם בעתיד, ואנחנו לוקחים את האחריות המוטלת על כתפיו של מנהל קמפיין בבחירות ברצינות רבה.
מנהל קמפיין בחירות אחראי על הגדרת האסטרטגיה הכוללת ועיצוב מסרי הקמפיין לפי קהלי היעד השונים. במסגרת ניהול הקמפיין הוא מקים את מטה ההסברה, מגבש את צוותי ההסברה והשיווק ומנהל את תקציב המטה, כלומר למעשה אחראי על עיצוב המסר ועל העברתו לציבור.
מנהל הקמפיין מדריך את המועמד כיצד לנהל את המגע שלו עם ציבור הבוחרים בצורה הטובה ביותר, מנהל את כל המערכות השיווקיות – פירסום, דוברות, אינטרנט, רשתות חברתיות, מובייל, טלמרקטינג. מעבר לכך, מנהל הקמפיין הוא הכתובת הראשונה לכל בעיה או צורך של המועמד או צוות המטה.
ניהול קמפיין בחירות זה עסק למקצוענים, ווגנר אסטרטגיה ויח"צ צברה במהלך השנים ניסיון מקצועי רב ויכולות מוכחות בתחום זה. תום וגנר, מנכ"ל וגנר & גולדשטיין, כיהן בעבר כדובר מטה הבחירות של אהוד ברק לראשות הממשלה בשנת 2000, וכיועץ התקשורת של ח"כ עמיר פרץ - בבחירות לראשות ההסתדרות, בפריימריז לראשות העבודה בהן ניצח פרץ את שמעון פרס, בבחירות לראשות הממשלה בשנת 2006 ובפריימריז לראשות העבודה ב- 2007. בבחירות 2013 מונה וגנר ליועץ מיוחד למפלגת מרצ.
בנוסף, כיהן וגנר כמנהל קמפיין הבחירות בפריימריז של אלי אפללו לרשימת הליכוד לכנסת, בהן ניצח אפללו ונכנס לכנסת, כמנהל הקמפיין של רשימת "עיר לכולנו" במועצת העיר ת"א ושל מרצ ירושלים בבחירות לעירית ירושלים, כיועץ מטה הבחירות של עו"ד מיכה גבאי בבחירות לראשות עירית קרית גת, אחלמה פרץ לראשות עיריית שדרות, אלברט ארז לראשות עיריית קרית גת, עו"ד איתי סהר לראשות עיריית אשקלון, כמנהל קמפיין הבחירות של חיים אזולאי לוועד עובדי התעשייה האווירית ושל רשימת הגננות בבחירות להסתדרות המורים, מנהל הקמפיין של אלון פילץ (מבעלי הדיזנגוף סנטר) בפריימריז לרשימת העבודה לכנסת. בנוסף ניהל וגנר מערכות בחירות מוניציפליות בהרצליה, רמת גן, הוד השרון, קרית גת, גן יבנה, מועצות איזוריות ועוד.