אנחנו חושבים אחרת.
תפקידו של מותג הוא להקרין תחושה מסויימת לקהל יעד מסויים (לקוחות, משקיעים, תורמים, וכדומה). הוא לא בהכרח צריך להיות יפה לטעמם האישי של מנהלי הארגון הממותג. חשוב יותר שהוא יעביר את המסר ללקוחות.
לכן אנחנו מאמינים בתהליכי מיתוג שמנוהלים ע"י אנשי אסטרטגיה, ולא ע"י אנשי עיצוב. תהליכי המיתוג ש"וגנר אסטרטגיה ויח"צ" ניהלה בעבר עבור לקוחותיה, מתחילים תמיד במחקר – לא של טעמו של הלקוח, אלא של המותגים המצליחים בתחום הפעילות שלו.
לאחר לימוד של המותגים המצליחים בתחום פעילות הלקוח, בארץ ובעולם, של מותגים בתחום שנכשלו, וכמובן גם של היתרונות הספציפיים והבידול של הלקוח, ניתן ליצור "ספר מותג", המהווה בריף למעצב, אשר תפקידו בתהליך הוא לבצע הנחיות שהתגבשו בדרך של מחקר, ולא לעצב לפי חוש אסתטי סובייקטיבי.
מנהל התהליך, אשר נמצא בקשר עם הלקוח ומנחה את המעצבים ואנשי הקריאייטיב, הוא מומחה באסטרטגיה שיווקית, אשר מספק ללקוח את כל צרכי המיתוג כ one stop shop - מחקר, אסטרטגיה, קריאייטיב, עיצוב, התאמות אתרים ודפי רשת חברתית, חתימות דיגיטליות, הדפסת כרטיסי ביקור, מעטפות, דפי לוגו, דפדפות, עיטוף רכבים ועוד, מא, ועד ת'.