יחסי ציבור לקנאביס רפואי

יחסי ציבור לקנאביס רפואי

וגנר אסטרטגיה ויח"צ הוא משרד יחסי הציבור המוביל בישראל בתחום הקנאביס הרפואי. תום וגנר, העומד בראש המשרד, מכיר את התחום מקרוב מכל הזוויות האפשריות – גם כיועץ תקשורת מקצועי שליווה חברות ומיזמים בתחום כאסטרטג ויועץ תקשורת בכיר, גם כבן משפחה שטיפל במטופל קנאביס רפואי, וגם כמי שמלווה את מאבקי הקנאביס הרפואי מקרוב.

משרדנו ליווה את ההשקה התקשורתית המוצלחת של חברת גמאסרט, סטארט אפ ישראלי שפיתח מכשיר ביתי לבדיקה חדשנית של אחוזי החומרים הפעילים בקנאביס רפואי. בין היתר, הניבה הפעילות הישג תקשורתי יוצא דופן, כאשר גמאסרט נבחר כאחד מ- 10 הסטארטאפים המובילים של מגזין דה מרקר, ובכך נסללה בפני החברה הדרך המהירה והקלה לשיתופי פעולה והשקעות בתחום.

במסגרת עבודתו עם גלעד אלפר (שהיה אז מס' 2 ברשימת מפלגת "זהות" לכנסת), היה וגנר מעורב מקרוב במו"מ ובניסוח הסכם הקנאביס הרפואי שנחתם בין ראש הממשלה נתניהו למפלגת "זהות". בנוסף, משרדנו ליווה תקשורתית את השקת מיזם "החווה השיתופית" שנועד להוריד את עלויות הקנאביס הרפואי למטופלים, וכיום מלווה מקרוב את תהליכי ההקמה של ספקית קנאביס רפואי חדשה. כתוצאה מכך, משרדנו מרכז הבנה ייחודית של התחום, כולל ההשלכות הרגולטוריות, הרפואיות והציבוריות, ומכיר מקרוב את העיתונאים, הפוליטיקאים ואנשי הציבור המעורבים בתחום.

מעבר לכך, לוגנר הבנה ייחודית גם של הצד של מטופלי הקנאביס והמערכת הרפואית, כמנהל קהילת "קנאביס רפואי בישראל" בפייסבוק, וכמי שמלווה מקרוב את מאבק מטופלי הקנאביס. וגנר, שסעד את אביו ז"ל שחלה בסרטן וטופל בקנאביס רפואי, מלווה ומתעד את מאבק מטופלי הקנאביס הרפואי בפרויקט "מלחמות הקנאביס", במסגרתו כלולים ספר וסרט דוקומנטרי המתעדים ריאיונות של וגנר עם דמויות בולטות בקהילת הקנאביס הרפואי.

 

טלפון

תום וגנר: 054-8000358

משרד: 077-4228007

פקס: 153-77-4228007

 

אימייל

tom@wg-pr.co.il